obrint pas

S'HA ACABAT

Arrels

Una escola és com un trencaclosques.Si TOTHOM treballa funciona millor.

Camins de Sopa de Cabra

Sovint faig escoltar aquest cançó a l'alumnat

Felicitació

Power Català

Nevada a l'escola

dissabte, 15 de maig del 2010

LLUITEM CONTRA EL CÀNCER

Programa d'actes


El grup de 3r d'ESO B, ha organitzat un cap de setmana pler d'actes per a recollir diners per la lluita contra el càncer

dilluns, 10 de maig del 2010

Per a tu, Marta




Marta, et dedico aquesta cançó. Aquest món està boig, però encara que hi hagi moments dificils com aquest, junts tirarem endavant.
Un petó del tiet.

dissabte, 8 de maig del 2010

Serem campions?


Avui el Barça ha fet un pas de gegant per guanyar la lliga, aquesta podria ser la foto del final del partit.

Enginycat

Guia didàctica ENGINYCAT - AulaVídeo
El col·legi d'enginyers ens vindrà a fer un taller de robòtica el dia 17 de maig, per començar a fer boca, hem explicat a l'alumnat les diferents enginyeries a través d'aquest PDF.

dissabte, 1 de maig del 2010

Trobada Arrels-Amisol


Avui ha tornat a ser un gran dia, això de fer projectes amb la gent de l'Amisol és increïble.

Penjo una foto de grup espectacular.

dimarts, 27 d’abril del 2010

Projectes de ciutadania

Aquest any estem preparant dos projectes de ciutadania molt importants.
L'alumnat de 3r ESO A, anirà divendres dia 30 a visitar i a aprendre de les persones de l'Amisol.
El grup de 3r b ha estat molt ambicios i s'atreveix a organitzar un cap de setmana (21,22 i 23 de maig) pler d'activitats per a recollir diners i ajudar a les persones que pateixen càncer. Els fons que s'aconsegueixin els donaran a l'associació Fènix de Solsona.

Col·labora amb nosaltres.

diumenge, 25 d’abril del 2010

Ens hi deixarem la pell

Dissabte vaig anar al camp nou a veure el partit Barça - Xerez, el partit va ser fluixet, però vam guanyar i al final del partit els jugadors es van posar una samarreta que hi deia "ens hi deixarem la pell", dimecres partit clau a la champions.
Visca el Barça.