Programa d'actes
El grup de 3r d'ESO B, ha organitzat un cap de setmana pler d'actes per a recollir diners per la lluita contra el càncer
dissabte, 15 de maig del 2010
dilluns, 10 de maig del 2010
Per a tu, Marta
Marta, et dedico aquesta cançó. Aquest món està boig, però encara que hi hagi moments dificils com aquest, junts tirarem endavant.
Un petó del tiet.
dissabte, 8 de maig del 2010
Serem campions?
Enginycat
Guia didàctica ENGINYCAT - AulaVídeo
El col·legi d'enginyers ens vindrà a fer un taller de robòtica el dia 17 de maig, per començar a fer boca, hem explicat a l'alumnat les diferents enginyeries a través d'aquest PDF.
El col·legi d'enginyers ens vindrà a fer un taller de robòtica el dia 17 de maig, per començar a fer boca, hem explicat a l'alumnat les diferents enginyeries a través d'aquest PDF.
dissabte, 1 de maig del 2010
Trobada Arrels-Amisol
dimarts, 27 d’abril del 2010
Projectes de ciutadania
Aquest any estem preparant dos projectes de ciutadania molt importants.
L'alumnat de 3r ESO A, anirà divendres dia 30 a visitar i a aprendre de les persones de l'Amisol.
El grup de 3r b ha estat molt ambicios i s'atreveix a organitzar un cap de setmana (21,22 i 23 de maig) pler d'activitats per a recollir diners i ajudar a les persones que pateixen càncer. Els fons que s'aconsegueixin els donaran a l'associació Fènix de Solsona.
Col·labora amb nosaltres.
L'alumnat de 3r ESO A, anirà divendres dia 30 a visitar i a aprendre de les persones de l'Amisol.
El grup de 3r b ha estat molt ambicios i s'atreveix a organitzar un cap de setmana (21,22 i 23 de maig) pler d'activitats per a recollir diners i ajudar a les persones que pateixen càncer. Els fons que s'aconsegueixin els donaran a l'associació Fènix de Solsona.
Col·labora amb nosaltres.
diumenge, 25 d’abril del 2010
Ens hi deixarem la pell
Dissabte vaig anar al camp nou a veure el partit Barça - Xerez, el partit va ser fluixet, però vam guanyar i al final del partit els jugadors es van posar una samarreta que hi deia "ens hi deixarem la pell", dimecres partit clau a la champions.
Visca el Barça.
Visca el Barça.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arrels




